четвртак, 19. јул 2012.

Сумњам, дакле постојим


Као људско биће и Србин сумњам. Српски је сумњати. Онај Француз „мисли, дакле постоји, а овај дотични Србин „сумња, дакле постоји“. Знам ја да џабе сумњам, али Србин сам човек. Српски је сумњати. Најмање у Бога, а онда редом. Српска посла. Сумњам искрено и из све снаге. Сумњам у мог представника у парламенту, резултате утакмица, какао живим сумњам и да сам жив. А док сам жив сумњам у све. Нормално највише у рођену жену. Па онда у државу. Треће место деле општинска власт и лепо време. Никад не знаш кад ће преверити. По дифолту председник општине прво добије канцеларију, па швалерку, а онда и општински ауто и шофера Гилета да га вози. Круг рингишпила траје четири године, смртници се мењају, а Гиле остаје. У то не сумњам. Али  зато сумњам у науку. У историју, математику, географију. Сумњам и у себе после три вињака. Што мој друг Српче каже кад препије и кад га најбољи другови донесу кући. Каже: „Сумњам и у себе, политичка и сексуална опредељења су разна.“. А опет највише сумњам у статистку..

Комшија једе ћевапчиће, ја кромпир, ја опет купус, а он опет месо, у просеку једемо мусаку и сарму. Подесили живот у просеку, он уз еркондишн,  а ја једва дишем. Знам, знам да ће душмани рећи да је то од врућине, али знам и ја за јадац. На кућном термометру свих четрдесет и два степена целзијусових, на термометру на послу иста температура, где год погледаш иста ствар, само на државној телевизији једва тридесет и пет. Паметна држава која зна да је рад створио човека, а јок као они покварени и декадентни  Швеђани. Пребаци жива преко тридесет, а они распусте народ на одмор. Седе кући и примају плату. И после им је неко крив што су декадентни. Шта, треба да се улежимо, преједемо хлеба и пасуља, да набијемо и горњи и доњи притисак, па да идемо на боловање и трошимо паре социјалног. То је бре држава, брине о човеку и грађанину.

Мада, и Србин човек мора у нешто веровати. Постоје и апсолутне категорије. На пример државна телевизија. Како обрнеш и окренеш ни влада не постоји док нам државна мрежа Србије не саопшти. То је истина, а не радио Милева. Чујем ту причају да какве  ваши тероришу баште у Чаршији. Да је истина било би на РТС. Или бар на Телевизији Трстеник, ако се другачије не договоре. Руку на срце и
ако су и ваши, на радост,  биљне су – ружине су. На понос свим Србима, нису стидне.

Нема коментара:

Постави коментар